חוות דעת עובדי אינטרנט רימון - עבודה באינטרנט רימון
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    אינטרנט רימון  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 48 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.2
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם באינטרנט רימון?

Theworker > חוות דעת אינטרנט רימון

חוות דעת של עובדי אינטרנט רימון

30 - 21 מתוך 48
share on facebook
חברה טובה להתפתח בה  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2019 - 2020 24.05.2020
יתרונות: צוות המנהלים קשוב לעזור ואכפתי לכל עובד
חסרונות: משכורות לא גבוהות

אחלה אנשים ועבודה מעניינת  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2007 - 2014 19.11.2019
יתרונות: משפחה גדולה
שליחות
מוצר מעניין
חסרונות: חברה קטנה
אין הרבה לאן להתקדם
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

לא להתקרב שכר מינימום עבודה מקסימום  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2018 - 2019 03.10.2019
יתרונות: היתרון היחיד שאני רואה זה שעות עבודה גמישות חוץ מזה אין כלום
עבודה עם קהל קשה ומשכורות ברצפה
חסרונות: תקלות על גבי תקלות

יושבים לך על הראש יותר מידי  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2019 10.09.2019
יתרונות: אין לצערי וגם לסטודנטים זאת עבודה לא מומלצת בכלל מכל הכאב ראש שיש אחר כך
חסרונות: יושבים לך על הראש יותר מידי ודוחפים לך למכור לאנשים מוצרים שהם לא צריכים לא לטעמי

עבודה בתמיכה טכנית  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2019 11.08.2019
יתרונות: אוירה של בית צוות נחמד
חסרונות: שכר נמוך יש לחץ

חברה משפחתית והווי חברתי  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2018 - 2019 22.07.2019
יתרונות: דואגת לעובד,משפחתיות
חסרונות: שכר נמוך,תנאים נמוכים

עבודה מאומצת ללא תמורה  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2017 - 2019 28.05.2019
יתרונות: הלוואי והיה יתרון אחד
חסרונות: לדעתי העובדים בחברה נתונים ללחץ מטורף
שכר מינימום
העובדים בתמיכה הטכנית מחויבים גם למכור מוצרים וגם לתת תמיכה טכנית
לקוחות קשים מאוד --לא מבינים כלום
צעקות מצד הלקוחות על תקלות ובצדק

סיכום לדעתי האישית כמובן לא להתקרב
תחלופת עובדים

תלוי תפקיד,שכר נמוך ואווירה לחוצה אך מקום עבודה יציב...  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2015 - 2016 22.01.2019
יתרונות: מקום עבודה יציב, יש תנאים בסיסיים נאותים, "היי טק".
חסרונות: עבודה לחוצה (שירות טכני) הרבה התעסקות עם לקוחות לא קלים ומשטר עבודה לוחץ

מבחינת חברה מדהים מבחינת שכר פחות  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2018 - 2019 10.01.2019
יתרונות: בעיקר החברה שנותנים הרגשה של בית מעבר לזה לא ראיתי משו מיוחד חשוב לציון חחח
חסרונות: שכר לא בשמייים ונתקעים איתך על דברים קטנים

תמיכה טכנית רגילה  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2007 - 2010 30.12.2018
יתרונות: נקודה התחלתית טובה. יש בוניס ושעות גמישות. מתאים לסטודנטים.
חסרונות: לפעמים יש לחץ. אין התפתחות מקתועית. ההנהלה לא משהו...


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  אינטרנט רימון    
 
 
300 עובדים
משרדים ראשיים: גבעת שמואל , גבול בני ברק
 
 
  ספקית אינטרנט עם סינון תוכן למגזר הדתי